Farsi | English  
 

   يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


کره ای ها به دنبال هنرنمایی در ایران؛
حضور تيم نمايشي كره در جام فجر

همزمان با برگزاري بيست و چهارمين دوره رقابتهای بين الملي تکواندو جام فجر، تيم حرکات نمايشي كره جنوبي به ايران سفر مي كند.
به گزارش وب سايت فدراسيون تكواندو:
بيست و چهارمين دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر از یکم دي ماه سال جاری به مدت 2 روز و به ميزباني خانه تكواندو برگزار مي شود.


بنا بر هماهنگی های صورت گرفته بین مسئولان فدراسیون تکواندو کشورمان و کره جنوبی ، تيم اجرای حرکات نمایشی این کشور كه جز برترين رزمي كاران نمايشي جهان محسوب مي شوند، در نخستين روز از این دوره رقابتهای بين المللي جام فجر اقدام به اجرای حرکات نمایشی خواهند کرد.


براساس اعلام مسئولان فدراسیون كره جنوبي، این تیم در قالب ( 18 رزمی کار، مربي و مقامات سفارت كره) در ایران حضور خواهند یافت.


همچنین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و پس از اتمام رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر و به منظور همدردي با زلزله زدگان استان آذربايجان شرقي ،این تیم براي اجراي حركات نمايشي به تبريز سفر می كنند.


گفتنی است: پس از اتمام برنامه های درنظر گرفته شده در آذربایجان شرقی و در صورتی که شرایط حضور این تیم در اصفهان فراهم شود، این استان سومین میزبان گروه اجرای حرکات نمایشی کره جنوبی همزمان با برگزاری بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی جام فجر در ایران خواهد بود.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 28 آبان 1391 - 13:19

تعداد بازديد: 354

کد:125-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool