Farsi | English  
 

   سه شنبه 29 اسفند 1402

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


داور بین المللی کویت:
دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

یعقوب اشی گفت: برگزاری بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر با حضور داوران باتجربه ایرانی بدون هیچ نقصی برگزار شد.


"یعقوب اشی" داور بین المللی تکواندو کویت در گفتگو با وب سایت رسمی فدراسیون تکواندو با بیان این مطلب افزود:


مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر، از قدمت بسیار بالای در بین دیگر رقابتهای این رشته ورزشی در فدراسیون جهانی برخوردار است و با توجه به برگزاری آن در یکی از کشورهای قدرتمند و صاحب نام این رشته ورزشی در سطح جهان، هر تکواندوکار و داوری علاقه مند حضور در این رقابت هاست.

وی افزود: در بیست و چهارمین دوره این رقابتها و با دعوت رسمی(WTF)و فدراسیون تکواندو ایران، برای دومین بار قضاوت بر روی شیابچانگ این مسابقات را تجربه کردم، سطح کیفی این رقابتها، در هر دوره نسبت به سنوات گذشته افزایش پیدا می کند و در این دوره نیز شاهد رقابتهای نزدیک و تنگاتنگ از سوی هوگوپوشان بودیم.

وی بیان کرد: تمامی تیم های شرکت کننده به خصوص هوگوپوشان سه تیم ایرانی که از امتیاز میزبانی این رقابتها نیز استفاده می کردند، از سطح فنی و تکنیکی بالای برخوردار بودند و به هیچ عنوان نمی توان به تیم ضعیفی را در این دوره از رقابتها اشاره کرد.

داور کویتی بین المللی تکواندو گفت : سطح برگزاری رقابتهای در این دوره از جام فجر بسیار بالا بود، اما با توجه به اینکه تکلیف تیم های سکونشین پس از اتمام رقابتهای روز دوم مشخص می شد، در این روز شاهد افزایش هیجان و رقابت هوگوپوشان بودیم که خوشبختانه با توجه به دانش داوران ایرانی، قضاوت این دوره از مسابقات جام فجر، بدون نقص صورت گرفت.

وی در خصوص سطح داوران ایرانی اظهار داشت: تکواندوی ایران علاوه بر داشتن هوگوپوشان با استعداد، از داوران باتجربه خوبی نیز بهره می برد که با استفاده از دانش بالا، نتایج خوبی را در روند برگزاری این گونه رقابتها برای ورزش کشور خود به ارمغان آوردند.

"یعقوب اشی" در پایان درباره وضعیت این رشته ورزشی در کشور کویت یادآور شد: رشته تکواندو در سالهای اخیر از لحاظ قهرمان پروری و داوری رشد خوبی داشته که امیدوارم به منظور ارتقاء بیشتراین رشته، در رقابتهای سال آینده جام فجر شاهد حضور هوگوپوشان کویتی نیز باشیم.

گفتنی است : بیست وچهارمین دوره رقابتهای جام فجر با حضور 41 داور بین المللی داخلی و 6 داور خارجی از کشورهای (استرالیا،کویت ،افغانستان ،پاکستان،تونس وآلمان ) از یکم دی ماه به مدت 2 روز در خانه تکواندو برگزار شد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 4 دي 1391 - 14:13

تعداد بازديد: 896

کد:508-1402


 




 
  
 Free Page Rank Tool