Farsi | English  
 

   يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


بيست وچهارمين دوره مسابقات بين المللي جام فجر ؛
هوگوپوشان صرب و کروات اولين مسافران ایران

بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر از یکم دی ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش سايت رسمي فدراسيون تكواندو؛
بیست وچهارمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در دو بخش بانوان و آقایان از روز جمعه یکم دی ماه به مدت دو روز به میزبانی خانه تکواندو و در تهران برگزار می شود.
براساس هماهنگی های صورت گرفته، هوگوپوشان (صربستان و کرواسی) براي برگزاری اردوی آماده سازی و حضور در اين دوره از مسابقات، بامداد فردا دوشنبه بیستم آذر وارد تهران مي شوند.
"ياروليف استيپه" به عنوان تنها نماینده تیم کرواسي و ( " نينوسلاو بابيچ"،" نبوشا شاكيچ"،"رنجا پروسينكا") به عنوان هوگوپوشان تيم صربستان به همراه " براگان جویچ" به عنوان مربی در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.
همچنین بنا بر درخواست مسئولان تيم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامي و هماهنگي با مسئولان فدراسيون تكواندو کشورمان ، تيم های صربستان و كرواسي، تا زمان آغاز رقابتهای بيست وچهارمين دوره جام فجر مهمان هوگوپوشان این تیم خواهند بود.
گفتنی است: تاکنون 9 تیم از کشورهای (روسیه، هندوستان، کرواسی، صربستان، عراق، افغانستان، تونس، ارمنستان و پاکستان) در دو بخش بانوان و آقایان برای شرکت در بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی جام فجر، اعلام آمادگی کرده اند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 19 آذر 1391 - 14:09

تعداد بازديد: 318

کد:331-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool