Farsi | English  
 

   يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


يك تير و دو نشان هوگوپوشان صرب و كروات

تكواندوكاران صربستان و كرواسي به عنوان نخستین تیم های شرکت کننده در مسابقات بين المللی جام فجر، بامداد امروز وارد تهران شدند.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون تكواندو؛هوگوپوشان صربستان و كرواسي براي حضور در بيست وچهارمين دوره مسابقات بين المللي جام فجر كه اول دي ماه سال جاري به ميزباني خانه تكواند و برگزار مي گردد، بامداد امروز دوشنبه بیستم آذرماه وارد تهران شدند.

بنا بر درخواست مسئولان تيم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامي و هماهنگي با مسئولان فدراسيون تكواندو کشورمان ، تيم های صربستان و كرواسي، تا زمان آغاز اين رقابتها، مهمان هوگوپوشان البرزي خواهند بود وبا توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته از سوي مسئولان دانشگاه آزاد اسلامي، تکواندوکاران اين دو تيم با هوگوپوشان البرزي به مدت دو هفته و در دو نوبت صبح و عصر تمرينات مشتركي را برگزار خواهند کرد.

"ياروليف استيپه" به عنوان تنها نماینده تیم کرواسي و (نينوسلاو بابيچ،نبوشا شاكيچ،رنجا پروسينكا)به عنوان هوگوپوشان تيم صربستان به همراه " براگان جویچ" به عنوان مربی این تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:56

تعداد بازديد: 318

کد:344-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool