Farsi | English  
 

   يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


پس از حضور 9 تيم در جام فجر ؛
هوگوپوشان سوري اعلام آمادگي كردند

تیم ملی تکواندو سوریه برای حضور دربيست و چهارمين دوره مسابقات بین المللی جام فجر اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون تكواندو؛
هوگوپوشان سوري براي حضور در رقابتهاي بين المللي تكواندو جام فجر اعلام امادگي كردند تا بدين ترتيب جمع تيم هاي حاضر در اين دوره از رقابتها به ده تيم برسد.
تيم تكواندو سوريه در اين دوره از مسابقات در قالب دو تيم، با چهار هوگوپوش در بخش آقايان و يك تكواندوكار دربخش بانوان شركت خواهد كرد.
همچنين بنا بر هماهنگي هاي صورت گرفته از سوي مسولان برگزاري اين رقابتها و مسولان فدراسيون تكواندو سوريه دو داور بين اللملي، جهت قضاوت در اين دوره از رقابتها تيم سوريه را همراهي مي كند.

تاکنون 10 تیم از کشورهای (روسیه، هندوستان، کرواسی، صربستان، عراق، افغانستان، تونس، ارمنستان ،سوريه و پاکستان) در دو بخش بانوان و آقایان برای شرکت در این دوره از رقابتها، اعلام آمادگی کرده اند.

در بخش بانوان :
تیم های (روسیه،افعانستان،تونس،سوريه و پاکستان) در بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو شرکت خواهند کرد.

در بخش آقایان :
هوگوپوشان 9 کشور(هندوستان، کرواسی، صربستان، عراق، افغانستان، تونس، ارمنستان ،سوريه و پاکستان) برای رقابت بر روی شیاپچانگ مهمترین رویداد تکواندو کشورمان، به ایران سفر خواهند کرد.

بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در حالی تا هشت روزدیگر به میزبانی کشورمان برگزار می شود که هوگوپوشان (کرواسی، صربستان و تونس)برای نخستین بار تجربه حضور در این مسابقات را کسب خواهند کرد.
گفتني است بیست وچهارمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در دو بخش بانوان و آقایان از روز جمعه یکم دی ماه به مدت دو روز در خانه تکواندو تهران برگزار می شود.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 22 آذر 1391 - 13:43

تعداد بازديد: 306

کد:361-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool