Farsi | English  
 

   يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


بیست و چهارمین دوره مسابقات جام فجر؛
نخستین تجربه حضور سنگال با یک تکواندوکار

تیم ملی تکواندو سنگال با معرفی یک هوگوپوش، برای نخستین بار تجربه حضور در رقابتهای بین المللی جام فجر را به دست خواهد آورد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون تکواندو؛
"دیه بلال" هوگوپوش وزن 68- کیلو گرم سنگالی، به عنوان تنها نماینده تیم ملی تکواندو این کشور، برای حضور در مسابقات جام فجر راهی ایران می شود.
تاکنون 9 تیم از کشورهای (روسیه، کرواسی، صربستان، عراق، افغانستان، تونس، ارمنستان ،سوريه ،سنگال ) در دو بخش بانوان و آقایان برای شرکت در این دوره از رقابتها، اعلام آمادگی کرده اند.
در بخش بانوان :
تیم های (روسیه،افعانستان، تونس، سوريه ) در بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو شرکت خواهند کرد.
در بخش آقایان :
هوگوپوشان 8 کشور ( کرواسی، صربستان، عراق، افغانستان، تونس، ارمنستان ،سوريه،سنگال ) برای رقابت بر روی شیاپچانگ مهمترین رویداد تکواندو کشورمان، به ایران سفر خواهند کرد.
بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در حالی تا شش روزدیگر به میزبانی کشورمان برگزار می شود که هوگوپوشان کشورهای (کرواسی، صربستان، سنگال و تونس) برای نخستین بار تجربه حضور در این مسابقات را کسب خواهند کرد.
گفتني است: بیست وچهارمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در دو بخش بانوان و آقایان از جمعه یکم دی ماه به مدت دو روز در خانه تکواندو تهران برگزار می شود.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 26 آذر 1391 - 10:23

تعداد بازديد: 321

کد:383-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool