Farsi | English  
 

   پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


ذوالقدری :
در تکواندو جام فجر از جدیدترین هوگوهای الکترونیکی استفاده می شود

دبیر فدراسیون تکواندو از حضور 8 کشورخارجی در بیست و چهارمین دوره رقابتهای جام فجر در تهران خبر داد و افزود : در این دوره از رقابتها از جدیدترین نوع هوگوهای الکترونیکی(( KP&P))استفاده می شود.

ذوالقدری به اهمیت برگزاری این رقابتها به لحاظ فنی گفت : کمیته داوران فدراسیون تکواندو کشورمان به منظور برگزاری هرچه بهتر این دوره از پیکارها، برترین داوران این رشته ورزشی را معرفی کرده است .

وی افزود: براین اساس در بخش آقایان؛رقابت هوگوپوشان توسط 23 داور بین المللی بنام های سیروس رضایی، عبدلرضا بهاری، داود فلاح، حسینعلی نظری، ابوالقاسم حسن زاده، احد خدایی، رحیم صفایی، محسن سلطان محمدی، عباس رضایی، مصطفی تقوی گودرزی،ابوالفضل خدایی، داود انصاری، شهرام رضا خانی، حسین جدیدی، مرتضی استکی، رضا مسیبی، سعید خائیان، مجتبی سالمی، داریوش حسن زاده، سعید مجتهدی، اسماعیل اسفندیاری، شهرام اربابی و محمد تقوی گودرزی ) قضاوت خواهد شد.

دبیر فدراسیون تکواندو در خصوص داوران رقابتهای بانوان نیز گفت :زهرا سروی، مرجان نریمانی، فاطمه بابابی، مریم عربی، پروانه محمد تقی پور تهرانی، زهرا افتخاری، زهرا حسنی قاضی، بنفشه وفادار، زیبا دودانگه، راضیه سینایی، سیده مرجان طاهری و مهناز صنایع پور به عنوان داور حضور خواهند داشت . همچنین برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابتها، شش داور خارجی از پنج کشور (کویت، استرالیا، تونس، سوریه و پاکستان) به ایران سفر خواهند کرد. "علی رحیمی" از استرالیا، "یعقوب یوسف" از کویت، "اسپار الیاس" و "محمد الترافی" از سوریه،"مرتضی بنگاش" از پاکستان و یک داور بین المللی از کشور تونس، در این دوره از رقابتها در کنار 36 داور بین المللی کشورمان این مسابقات را قضاوت می کنند.

وی در خصوص تعداد شرکت کنندگان خارجی اظهار داشت : تاکنون 8 تیم خارجی روسیه، کرواسی، صربستان، عراق، افغانستان، تونس، ارمنستان و سنگال برای حضور در این دوره از رقابتها اعلام آمادگی کرده اند .
ذوالقدری درادامه با بیان اینکه همزمانی عید کریسمس و تعطیلات سالانه کشورهای اروپای بااین رقابت ها باعث عدم استقبال از آن شده است ،افزود: علاوه بر آن در بسیاری از کشورهای اروپایی نیز مسابقات و تورنمنتهای مهم درحال برگزاری است .

وی زمان برگزاری بیست وچهارمین دوره مسابقه های بین المللی تکواندو جام فجر در دو بخش بانوان و آقایان را از روز جمعه یکم دی ماه اعلام کرد و افزود :براساس برنامه ریزیها و هماهنگی های انجام شده مسولان فدراسیون تکواندو کشورمان با فدراسیون جهانی، در این دوره از رقابتها از جدیدترین نوع هوگوهای الکترونیکی(( KP&P))استفاده خواهد شد و قرار است از سوی شرکت (KP&P) تیمی کره ای برای نصب تجهیزات جدیدترین نوع هوگوهای الکترونیکی وارد تهران شوند .

وی توضیح داد : پیش از این فدراسیون جهانی تکواندو سیستم امتیاز دهی و محافظ دی دو را مورد تایید قرار داده بود و تمامی بازی ها با این هوگوها برگزار می شد. اما از این پس از جدیدترین نوع هوگوهای الکترونیکی KP&P))استفاده خواهد شد.

به گفته ذوالقدری دراین رقابتها احمد فولی"(نایب رئیس فدراسیون جهانی،رئیس فدراسیون تکواندو مصر و رئیس اتحادیه تکواندو قاره آفریقا) به عنوان نماینده فنی دراین رقابتها حضور خواهد داشت واز نزدیک این مسابقه ها را پیگیری خواهد کرد.

وی درادامه از سفر تیم حرکات نمایشی کره جنوبی به ایران خبر داد و افزود: بنا بر هماهنگی های صورت گرفته بین مسئولان فدراسیون تکواندو کشورمان و کره جنوبی ، تیم اجرای حرکات نمایشی این کشور که جز برترین رزمی کاران نمایشی جهان محسوب می شوند، در نخستین روز رقابتهای بین المللی جام فجر اقدام به اجرای حرکات نمایشی خواهند کرد.

دبیر فدراسیون تکواندو گفت : این تیم در قالب ( 18 رزمی کار، مربی و مقامات سفارت کره) در ایران حضور خواهند یافت و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و پس از اتمام رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر و به منظور همدردی با زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی ،این تیم برای اجرای حرکات نمایشی به تبریز وسپس اصفهان سفر خواهد کرد .

منبع:پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان

تاريخ  ارسال:سه شنبه 28 آذر 1391 - 14:23

تعداد بازديد: 536

کد:400-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool