Farsi | English  
 

   چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


رئيس كميته داوران فدراسیون:
هوگوهای جدیدخطای داوری را به حداقل می رساند

سيروس رضايي گفت: در بيست وچهارمين دوره از رقابتهاي بین المللی تکواندو جام فجر، با بهره گيري از جديدترين هوگوهاي الكترونيكي شاهد قضاوتي بي نقض از سوی داوران خواهيم بود .
سيروس رضايي رئيس كميته داوران فدراسيون تكواندو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با بیان این مطلب افزود:
به منظور برگزاری هرچه بهتر بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر، 50 داور بين المللي در قالب ( 43 داور داخلي و 7 خارجي) در دو بخش بانوان و آقايان قضاوت رقابت هوگوپوشان را بر روی شیاپچانگ برعهده خواهند داشت.
وي افزود : بنا بر هماهنگي هاي صورت گرفته و براي نخستين بار در اين دوره از رقابتها تکواندوکاران با جديدترين نوع هوگوهاي الكترونيكي ( KP&P ) به رقابت خواهند پرداخت كه اين نوع هوگوها از حساسيت بسيار بالاي نسبت به ديگر هوگوهاي الكترونيكي ( دي دو و لاجاست ) برخوردارند.
رضايي در ادامه اظهار كرد: برگزاري مسابقات جام فجر با استفاده از اين نوع هوگوها كه دارای سيستم نرم افزاري دقيق و بدون نقص هستند، با کاهش خطاي داوري، بسياری از مشكلات قضاوت بر روي شيابچانگ را كاهش مي دهد.
وي در ادامه بيان كرد: براي آشناي كامل داوران با اين سيستم و آخرین تغییرات فنی و قوانین جدید فردا پنج شنبه 30 آذر ماه در خانه تكواندو محل برگزاري مسابقات جام فجر كلاس هاي توجيهي، در دو بخش تئوري و عملي برگزار مي شود.
رئیس كميته داوران فدراسيون تكواندو در پايان بيان كرد: در اين دوره از رقابتها با قضاوتي بي نقض و بی اشتباه سعی خواهیم کرد، بهترین دوره رقابتهای جام فجر از لحاظ داوری را داشته باشیم.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 29 آذر 1391 - 14:44

تعداد بازديد: 483

کد:408-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool