Farsi | English  
 

   دوشنبه 9 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


تا دقایقی دیگر و در خانه تکواندو؛
برگزاری مراسم افتتاحیه رقابتهای بین المللی جام فجر

مراسم افتتاحیه رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر تا دقایقی دیگر در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون تکواندو؛

بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر در بخش آقایان و ششمین دوره رقابتهای بانوان، از امروز جمعه یکم دی ماه با حضور 5 تیم داخلی و 7 تیم خارجی در خانه تکواندو در حال برگزاری است.

مراسم افتتاحیه این دوره از رقابتها،ساعت 15:30 امروز با حضور مسئولان ورزش کشور،مسئولان فدراسیون تکواندو، سرپرستان و مربیان تیم های شرکت کننده و مسئولان اجرایی مسابقات در خانه تكواندو برگزار مي شود.

به منظور برگزاری هرچه بهتر این مراسم و براساس هماهنگی های صورت گرفته بین مسئولان فدراسیون تکواندو کشورمان و کره جنوبی، مقرر شد براي نخستين بار بهترين تيم نمايشي مركز "كوكي وان" این کشور، در این مراسم به اجرای حرکات نمایشی بپردازد.

کره ای ها در سه نوبت 15 دقیقه ای به اجرای حرکات خود خواهند پرداخت که براین اساس، در 15 دقیقه نخست در مورد پیدایش تکواندو حرکات خود را به نمایش می گذارند، در 15 دقیقه دوم نیز درباره وضعیت کنونی تکواندو و در 15 دقیقه سوم، چشم انداز آينده تكواندو جهان را به نمایش خواهند کشید.

همچنین به منظور تثبیت قدرت تکواندو ایران در دو بخش پومسه و کیوروگی، پومسه روهای ملی پوش کشورمان که با کسب 10 مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی هفتمین دوره رقابتهای پومسه قهرمانی جهان را از آن خود کردند، در دو بخش آقايان و بانوان به اجراي حركات نمايشي خواهند پرداخت.

یکی از بخش های در نظر گرفته شده برای مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر، هنرنمایی استاد "كانگ" سرمربي تيم ملي پومسه كشورمان است.

تاريخ  ارسال:جمعه 1 دي 1391 - 15:01

تعداد بازديد: 350

کد:444-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool