Farsi | English  
 

   شنبه 7 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر

وزیر ورزش و جوانان با ارسالی پیامی به رقابتهای بین المللی جام فجر، فدراسیون تکواندو را به عنوان یکی از فدراسیون های بارز در گسترش ابعاد همگانی و قهرمانی ورزش معرفی کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون تکواندو؛

در متن پیام دکترعباسی وزیر ورزش و جوانان آمده است:

حمد و ستایش خداوند متعال را که توفیق عنایت فرمود تا در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و همزمان با سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) و ايام غرور آفرين پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي بیست و چهارمین دوره از مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر در کشور عزیزم ایران سرافراز برگزار می شود.

مسابقات بين المللي دهه فجر ،ضمن امر ميزباني كه آيين كهن ايرانيان است نمايانگر توانمندي هاي ورزشكاران ايراني در رشته هاي مختلف و جلوه اي از شكوه و اقتدار ايران اسلامي درجهان و كسب موفقيت ها و پيشرفت هاي علمي ،عمراني ،زيرساختي،فرهنگي و بيانگر ثبات و نقش و تاثير آن در ميان دولت ها و ملت هاست.

امروزه ورزش نقش به سزايي در افزايش سلامت جسمي و روحي جوامع داشته و با توجه به نگاه ويژه دولت در امر ورزش همگاني و قهرماني، وزارت ورزش و جوانان با همکاری موثر فدراسیون ها و با اجراي برنامه هاي مناسب،گامهاي بلندي در اين زمينه برداشته كه طي آن و در سالهاي اخير شاهد افزايش سرانه ورزش کشور در ابعاد همگاني و قهرماني و كثرت مدال آوري دلاورمردان و شیرزنان ايران اسلامی در رقابت هاي برون مرزي هستیم .

فدراسيون تكواندو نيز نمونه ای از فدراسيون هاي موفق در امر گسترش ورزش همگاني و قهرماني در عرصه برون مرزي است.

میراثی که از برگزاری قدیمی ترین رویداد تکواندو آسیا برای مردم ایران برجای مانده نه تنها ریشه در ساختار آن دارد، بلکه بدون شک اشتیاق، علاقه به توسعه و ارتقاء این مسابقه معتبر بین المللی را در طول سالیان متمادی به نمایش گذاشته است.

لازم می دانم به کلیه ورزشکاران ،مربیان، سرپرستان، ناظران، داوران از کشورهای شرکت کننده در این رویداد مهم جهانی خير مقدم عرض نموده و آرزوي موفقيت و پيروزي دارم.

هم چنین بر خود وظیفه می دانم از حسن همکاری تمامی دستگاههای ذیربط و دست اندرکاران برگزاری بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر که در اجرای هرچه باشکوهتر این رویداد مهم و ارزشمند تلاش بی وقفه ای داشتند، تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان توفیق روز افزون مسئلت نمايم.

تاريخ  ارسال:جمعه 1 دي 1391 - 16:06

تعداد بازديد: 480

کد:447-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool