Farsi | English  
 

   شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


نماینده فدراسیون جهانی تکواندو؛
باعث افتخار من است که در این مسابقات مشهور شرکت کردم

"احمد فولی " گفت : باعث افتخار من است که در رقابتهای معتبر بین المللی جام فجر شرکت کرده و ازنزدیک شاهد این مسابقات معتبر هستم.

"احمد فولی" نماینده فدراسیون جهانی تکواندو در بیست و چهارمین دوره تورنمنت بین المللی جام فجر در مراسم افتتاحیه این رقابتها ضمن بیان این مطلب در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو ابرازکرد:بسیار خوشحالم که برای اولین بار به کشور ایران سفر کردم بخصوص که رقابتهای جام فجر را که از اعتبار بسیاری در میان دیگر کشورها برخوردار است را از نزدیک مشاهده و برای تمام تیمهایی که وارد ایران شدند آرزوی موفقیت دارم.
نائب رئیس فدراسیون جهانی و رئیس اتحادیه تکواندو آفریقا در ادامه تصریح کرد:بدون شک با مهمان نوازی خوبی که مردم ایران دارند تیمهای حاضر با خاطره ای خوش تهران را ترک خواهند کرد و از فدراسیون تکواندوایران با مردمان خوبی که دارد تشکر می کنم که در برگزاری چنین رقابتهایی اهتمام داشته تا هر ساله شاهد برگزاری چنین مسابقاتی باشیم.
رئیس فدراسیون تکواندو مصر در خاتمه اظهار داشت:در پایان باید اضافه کنم خیلی خوشحالم که از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در این مسابقات مشهور انتخاب شده تا ضمن دیدن مسابقات کشور ایران را نیزاز نزدیک مشاهده کنم.

تاريخ  ارسال:جمعه 1 دي 1391 - 18:15

تعداد بازديد: 516

کد:453-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool