Farsi | English  
 

   چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


قهرمان تکواندو جام فجر:
آنقدر خوب هستیم که راحت حریفان را شکست می‌دهیم

پدرام حسن پور پس از کسب مدال طلای وزن اول رقابت‌های جام فجر، معتقد است، تکواندوکاران ایران آنقدر خوب هستند که راحت حریفان را شکست می‌دهند.


تکواندوکار تیم استیل البرز اظهار کرد: مسابقات سطح بسیار خوبی داشت، اما نسبت به سال‌های گذشته تعداد کشورهای حاضر کاهش یافته بودند. من دلیل کم شدن تعداد کشورها را نمی‌دانم. با این حال تکواندوکاران بسیار خوبی به ایران آمده بودند. 12، 13 کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند. سه تیم ایرانی نیز با بازیکنان قوی در مسابقات حاضر بود که بیشتر رقابت هم میان تیم‌های ایرانی بود. به طوری که در روز اول مسابقات به جز وزن پنجم همه فینال‌ها میان ایرانی‌ها برگزار شد.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا لازم بود در شرایطی که رقابت میان تیم‌های ایرانی بود این مسابقات برگزار شود؟ خاطر نشان کرد: دلیل ایرانی بودن فینال‌ها به خاطر سطح بالای تکواندو ما است، آنقدر پیشرفت کردیم که حریفان توان رقابت با ما را ندارند، این دلیل ضعف آنها نیست، بلکه واقعا تکواندو ایران در بالاترین سطح خودش قرار دارد. ما آنقدر خوب هستیم که راحت حریفان را شکست دهیم.


دارنده مدال طلای وزن نخست رقابت‌های تکواندو جام فجر در باره عملکردش،‌ یادآور شد: به نظرم عملکرد خوب و قابل قبولی داشتم. بین مسابقات لیگ و جام فجر تنها سه روز استراحت داشتیم. ما در لیگ دو بازی سنگین را انجام داده بودیم و به همین دلیل از نظر بدنی خسته بودیم، ولی با حضور کریمی در راس تیم توانستیم مسابقات را به خوبی برگزار کنیم و در روز اول رقابت‌ها چهار مدال بگیریم.


تکواندوکار تیم استیل البرز در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود مسابقات از نظر زمان بندی در شرایط بهتری برگزار می‌شد؟ خاطر نشان کرد: سه روز زمان کمی بود. ما پس از لیگ فرصت ریکاوری نداشتیم. رقابت‌های لیگ ایران سنگین است و همه تکواندوکاران قدر هستند. ای کاش مسابقات یک هفته‌ عقب تر می‌افتاد و می‌توانستیم با آمادگی بیشتری شرکت کنیم. با سه روز استراحت نتوانستیم کارایی مورد نظر را داشته باشیم. اما به لطف خدا توانستیم مدال های خوبی بگیریم.

وی در پایان درباره وضعیت تیمش در رقابت‌های لیگ برتر گفت: تیم ما ترکیب جوانی دارد. میانگین سنی بازیکنان بین 18 تا 21 سال است. هفته‌ اول لیگ متاسفانه چوب جوان بودن تیم را خوردیم، اما هفته‌ به هفته‌ شرایط بهتر می‌شود. هدف ما قطعا کسب عنوان قهرمانی است و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. ما مدعی هستیم و می‌جنگیم، اما همه چیز به تلاش بازیکنان، کادر فنی و مسایل موجود در ورزش بستگی دارد.

منبع» ایسنا

تاريخ  ارسال:شنبه 2 دي 1391 - 15:37

تعداد بازديد: 920

کد:487-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool