Farsi | English  
 

   جمعه 30 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


ذوالقدر :
رقابت های جذابی را از جوانان جویای نام شاهد هستیم

دبیر فدراسیون تکواندو گفت: در بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر، رقابت جذاب و چشمگیری را از هوگوپوشان شاهد هستیم.

غلامحسن ذوالقدر اظهار داشت: در بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر، جوانان جویای نام تیم‌های شرکت‌کننده به خوبی برای رسیدن به سکوها با هم می جنگند و مبارزات خوبی را در دو روز مسابقات شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: البته برای بهره برداری مناسب از سطح فنی بالای ورزشکاران کشورمان، باید تیم‌های خارجی حضور چشم گیرتری در این جام داشته باشند.

دبیر فدراسیون تکواندو ادامه داد: قضاوت‌ها واقعا خوب بود و داوران ایرانی عملکرد بسیار خوبی در روز اول داشتند و خدا را شاکرم که به همت مسئولین، رقابت‌های جذابی را در کشور خودمان داریم.

گفتنی است: بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر، از روز گذشته جمعه یکم دی ماه به مدت 2 روز با حضور سه تیم داخلی ( مقاومت، استیل البرز، شهرداری ورامین) و شش تیم خارجی ( تونس، افغانستان، ارمنستان، کرواسی، صربستان و عراق) در خانه تکواندو در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری تنسیم

تاريخ  ارسال:شنبه 2 دي 1391 - 16:21

تعداد بازديد: 509

کد:489-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool