Farsi | English  
 

   پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


ملی پوش تکواندو صربستان:
تکواندوی ایران جایگاه ویژه ای در جهان دارد

ملی پوش تکواندو صربستان در خصوص رقابت های بین المللی جام فجر گفت:این رقابت ها نشان دهنده جایگاه ویژه تکواندوی ایران در سطح جهان است.

ˈریلا پورنیسکاˈ اظهار کرد:برای نخستین بار است که به ایران سفر کرده ام و به طور یقین سال های آینده نیز اگر شرایط مهیا باشد در رقابت های جام فجر شرکت خواهم کرد.

وی بیان داشت :علاوه بر حضور در رقابت های جام فجر، مسابقات لیگ تکواندوی ایران را نیز از نزدیک تماشا کردم و معتقدم این لیگ از بهترین مسابقه های موجود است.

پورنیسکا گفت:ایران تکواندوکاران و مربیان خوبی دارد که تمرینات را اصولی دنبال کرده و توان خود را در رقابت های مختلف نشان می دهند. ضمن اینکه هوش ورزشکاران ایران نیز بسیار بالا بوده و این مساله در مسابقات مختلف به خوبی دیده می شود.

وی با اشاره به میهمان نوازی ایرانی ها گفت:همین رفتارهای مناسب باعث می شود تا ورزشکاران خارجی علاقه داشته باشند تا سال های آینده نیز در مسابقه های که به میزبانی ایران برگزار می شود، شرکت کنند.

ملی پوش تیم صربستان با اشاره به اینکه تکواندوی ایران در سطح جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است اظهار داشت:بدون تردید با تلاش بیشتر و ادامه سرمایه گذاری ها می توانید این جایگاه را حفظ کرده و به بهترین تیم جهان تبدیل شوید.

وی ادامه داد: لیگ برتر ایران یکی از دلایلی است که باعث شده تا تکواندوی ایران به موفقیت دست یابد.


منبع:خبرگزاری ایرنا

تاريخ  ارسال:يكشنبه 3 دي 1391 - 10:34

تعداد بازديد: 523

کد:497-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool