Farsi | English  
 

   شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


سرمربي تيم ملي افغانستان ؛
نتیجه سرمایه گذاری بر تکواندو را در جام فجر گرفتیم

"عبدالمعروف قاسمي" گفت : تیم ملی تکواندو افغانستان با کسب 16 مدال رنگارنگ در رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر، نتیجه سرمایه گذاری ورزش کشور در این رشته را به دست آورد.
"عبدالمعروف قاسمي" سرمربي تيم ملي افغانستان که هوگوپوشان این کشور را در قالب سه تیم در رقابتهای بین المللی جام فجر همراهی می کرد، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو با بیان این مطلب افزود:
در بيست و چهارمين دوره مسابقات بين المللي جام فجر در بخش آقایان و ششمین دوره رقابتهای بانوان، تکواندوی افغانستان با بهترين هوگوپوشان خود در قالب سه تیم و در هر دو بخش، در این دوره از رقابتها شرکت داشت.
وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات، هوگوپوشان افغانی عملکردی قابل قبول را از خود به نمایش گذاشتند، به نحوی که در رقابتهای فینال اکثر اوزان، شاهد حضور نمایندگان کشورمان بودیم که این امر نشان از ارتقاء سطح فنی تکواندوی افغانستان در سنوات اخیر دارد.
قاسمي درباره دلایل ارتقاء سطح تکواندو این کشور بیان کرد: طي سالهاي اخير براي ارتقا سطح فني و تكنيكي هوگوپوشانمان از بهترين مربيان افغانستان استفاده کردیم و حضور در این دوره از رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر، بهترین فرصت برای محک زدن سطح فنی تکواندوکاران کشورمان بود.
سرمربي تيم افغانستان درباره سطح برگزاري این دوره از مسابقات بين الملي جام فجر اظهار داشت : رقابتهاي بين المللی جام فجر يكي از بهترين و معتبرترين مسابقات ثبت شده در تقویم فدراسیون جهانی تکواندو است و با برخورداری از سطح کیفی و فنی بالا، همه ساله شاهد حضور برترین هوگوپوشان جهان در این رویداد ها هستیم.
قاسمي در پايان درباره عملکرد سه تیم افغان در این دوره از رقابتها بيان داشت : شاگردانم در این دوره از رقابتها عمكرد بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشتند و با كسب مدال هاي رنگارنگ، براي كشورمان افتخارآفريني كردند.
گفتنی است: تیم ملی تکواندو افغانستان در بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی جام فجر در بخش آقایان (یک مدال نقره و شش مدال برنز) و در ششمین دوره رقابتهای بانوان ( یک نقره و هشت برنز) کسب کرد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 3 دي 1391 - 12:35

تعداد بازديد: 866

کد:499-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool