Farsi | English  
 

   جمعه 30 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مربی تیم تکواندو تونس:
رقابت بر روی شیاپچانگ جام فجر، آرزوی هر تکواندوکاری است

"محمد علی بن شازلی الرواحی" گفت: با توجه به بیست و سه سال برگزاری متداوم رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر، حضور در آن برای هر هوگوپوشی تبدیل به آرزو شده است.
"محمد علی بن شازلی الرواحی" مربی تیم تکواندو تونس در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو با بیان این مطلب افزود:
تيم ملي تكواندو تونس براي حضور در بيست وچهارمين دوره مسابقات بين المللي جام فجر در بخش آقایان و ششمین دوره رقابتهای بانوان، با هفت هوگوپوش راهی تهران شد .
وي در ادامه بيان داشت : متاسفانه به دليل مشكلات به وجود آمده در زمان اعزام تکواندوکاران به این دوره از رقابتها، شرایط حضور ورزشکاران کشورمان در مسابقات اوزان فرد فراهم نشد و تنها شاهد رقابت این نفرات در دیدارهای اوزان زوج بودیم.
وي در ادامه اظهار داشت: هوگوپوشان تونسی پس از رویایی با برترین تکواندوکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات و در اوزان ( 80- و 87+ کیلوگرم) موفق به کسب دو مدال برنز شدند.
"الرواحی" در خصوص سطح برگزاري مسابقات بين المللي جام فجر اظهار كرد: مسابقات بين المللي تکواندو جام فجر از جمله رقابتهاي معتبر بین المللی تقویم فدراسیون جهانی (WTF) است و به همین دلیل، سطح برگزاری آن با دیگر رقابتهای بین المللی یکسان خواهد بود.
مربی تیم تکواندو تونس یادآور شد: با توجه به سابقه برگزاری ببیست و سه ساله این مسابقات و تاثیر آن در رنکینگ هوگوپوشان شرکت کننده، حضور در این مسابقات برای هر ورزشکاری به یک هدف بزرگ تبدیل شده است.
وي افزود: تكواندو ايران يكي از قطب هاي پر قدرت این رشته ورزشی در سطح جهان است و هوگوپوشان ایرانی با برخورداری از استعداد و تكنيك بالا، به عنوان یکی از صاحب نام های این رشته ورزشی معرفی شده اند.
گفتنی است: در رقابتهای وزن 80- کیلوگرم، امید عمیدی از تیم استیل البرز به مقام قهرمانی دست یافت، بابک نادری از تیم مقاومت بر سکوی دوم ایستاد و "جیم ناجی" از تونس و "محمد نصر حمد ابراهیم" از تیم افغانستان به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
همچنین در رقابتهای وزن 87+ کیلوگرم، پیام قبادی از تیم استیل البرز مقام نخست را از آن خود کرد، نماینده ای از صربستان بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و "مصطفی ناظری" از تیم افغانستان و "تاربلس یاسین" از تونس سکوی سوم مشترک را از آن خود کردند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 3 دي 1391 - 14:52

تعداد بازديد: 857

کد:503-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool