Farsi | English  
 

   پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


سفیر کره جنوبی : ایران در زمینه ورزش تکواندو ظرفیت بالایی دارد

سونگ وونگ یوب ˈ عصر دیروز در مراسم نمایش مهارت های فردی و هنر رزمی تکواندو در اصفهان افزود: تکواندوکاران ایرانی از توانایی بالایی برخوردارند و حتی در بسیاری از مسابقات بین المللی مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی که در صدر تکواندو جهان قراردارد به برتری رسیده اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران علاقه خاصی به تکواندو دارند،اظهار کرد: باوجود اینکه تیم تکواندوی ایران در بازی های المپیک 2012 لندن تنها یک مدال به دست آورد اما مردم ایران تلاش تکواندو کاران خود در بازی های المپیک لندن را ستودند.

سفیر کره جنوبی در ایران از تکواندو به عنوان ورزش جوانمردان نام برد و افزود: در تکواندو کسی پیروز است که از روحیه جوانمردی برخوردار باشد.

مهارتهای فردی و هنر رزمی تکواندو توسط تیم ملی ˈ هان مادانگ ˈ( نمایش فنون تکواندو )ایران و گروه ˈ کوکی وان ˈکره جنوبی که توانسته است خود را به عنوان تیم برتر جهان در بخش ˈهان مادانگˈ ( نمایش فنون تکواندو ) معرفی کند، در سالن 17 شهریور اصفهان به نمایش در آمد.

این نمایش با حضور ˈ احمد فولیˈ نایب رییس فدراسیون جهانی تکواندو (WTF) و رییس اتحادیه تکواندوی آفریقا ، ˈسونگ وونگ یوب ˈ سفیر کره جنوبی در ایران ، سید ˈمحمد پولادگرˈ رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی و ˈمصطفی رییسیˈ رییس هیات تکواندو استان اصفهان برگزار شد.

منبع:ایرنا

تاريخ  ارسال:دوشنبه 4 دي 1391 - 11:19

تعداد بازديد: 878

کد:506-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool