Farsi | English  
 

   پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


سطح داوری جام فجر بالا بود/ ایرانی‌ها بهتر بودند

دانش داوران ایرانی بسیار بالاست

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام فجر در یک نگاه

بانوان تکواندوکار در اندیشه تجربه ششمین جام فجر

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


سرمربی تیم تکواندو مقاومت ؛
رقابت با تکواندوکاران ایران، نقاط ضعف خارجی ها را برطرف کرد

علی اکبر اشرف قنبری گفت: هوگوپوشان خارجی با حضور در بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر و رقابت با رزمی کاران ایران، نقاط ضعف خود را برطرف کردند.


علی اکبر اشرف قنبری سرمربی تیم تکواندو مقاومت در گفتگو با وب سایت رسمی فدراسیون تکواندو با بیان این مطلب افزود: بیست و چهارمین دوره از رقابتهای بین المللی جام فجر در شرایط بسیار مطلوبی برگزار و هوگوپوشان قدرتمندی از تیم های خارجی و داخلی برای کسب عنوان قهرمانی بر روی شیابچانگ به مصاف یکدیگر رفتند.


وی درادامه افزود: اگرچه در این دوره از مسابقات، نسبت به سنوات گذشته تیم های خارجی کمتری حضور داشتند، اما در تمامی رقابتهای همانند ادوار گذشته در اوزان فرد و زوج، شاهد رقابتهاي تنگاتنگ و نفس گيري از هوگوپوشان بوديم.


سر مربی تیم تکواندو مقاومت اظهار کرد: حضورتیم های خارجی در مسابقات بین المللی جام فجر فرصت مناسبی است تا سطح فنی وتکنیکی خودرا ارتقا دهند و معتقدم تیم های خارجی با حضورشان و رقابت با هوگوپوشان ایرانی سود زیادی خواهند برد.


قنبری گفت: نکته قابل توجه در این دوره از مسابقات ارتقا سطح کیفی هوگوپوشان افغانستان بود که بسیار خوب ظاهر وتوانستند مدال های رنگارنگی را از آن خود کنندکه نشان از سرمایه گزاری ویژه مسئولان ورزش این کشور است


وی در خصوص عملکرد تیم مقاومت در بیست وچهارمین دوره مسابقات جام فجر اظهار کرد:تیم تکواندو مقاومت در این دوره از رقابتها با هشت هوگوش( محسن محمدی در وزن 54- کیلو گرم ، محمود صابری در وزن 58- کیلوگرم ، محمد رضا حیدری در وزن63 - کیلوگرم ، محمد رضا سبک پا در وزن 68 کیلوگرم، محسن کمالی در وزن 74- کیلوگرم، بابک نادری در وزن 80- کیلوگرم، غلامحسین فقیهی در وزن 87- کیلوگرم و حمیدرضا حجی زواره در وزن 87 +کیلوگرم ) حضور پیدا یافت که در پایان با کسب 4 مدال نقره از توسط( محسن محمدی، محمد رضا سبک پا، بابک نادر و غلامحسین فقیهی) و یک برنز از سوی محسن کمالی در سکوی سوم ایستادیم. شاگردانم در این دوره از رقابتها مبارزات خوبی را به نمایش گذاشتند و از عملکرد آنان رضایت کامل دارم.


سرمربی تیم مقاومت در خصوص نحو قضاوت داوران در بیست وچهارمین دوره از مسابقات جام فجر بیان داشت: کمیته داوران فدراسیون تکواندو با بهره گیری از بهترین داوران داخلی و خارجی قضاوت داوران در این دوره از مسابقان بسیار مطلوب بود طوریکه قضاوت داوران، بدون هیچ مشکلی صورت می گرفت.

وی در پایان بیان داشت: فدراسیون تکواندو برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابتها تمام تلاش خود را به کار گرفت و با مهمان نوازی خوب خود خاطر ه ای خوش در ذهن همه ورزشکاران گذاشت که جای دارد از همه مسولان برگزاری تشکر و تقدیر کنم.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 4 دي 1391 - 11:52

تعداد بازديد: 827

کد:507-1403


 




 
  
 Free Page Rank Tool